De kip ..., of het ei ?

Hoe het ook zei, eieren konden de wereld bewegen.

Little Enders, Big Enders. Het ei van Columbus. Met iemand een eitje pellen.

Op je eieren blijven zitten. Het gouden ei. Etc., etc., ...

Ook kippen komen niet tekort: praten als een kip zonder kop. Fris als een hoen.

Met de kippen op stok gaan, Etc., etc., ...

Tijd dus om ook eens aandacht te schenken aan eierdopjes.

One for all ?

All for one ?















Een collega houtdraaier suggereerde afneembare eierdopjes.

Prima suggestie, vind ik.

Een draaiende schijf kon ook een pluspunt zijn, denk ik.

Eens zien of ik dat voor mekaar krijg ...


2 opmerkingen:

  1. Afneembare eierdopjes, een draaiende schijf, zelfs een vliegende olifant: ik heb zo'n vermoeden dat jij het allemaal aankunt met twee vingers in de neus!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Twee vingers in mijn neus.
      En mijn beitels houd ik vast met mijn tenen.
      https://www.youtube.com/watch?v=wnv0DAR_gWA

      Verwijderen